حدیث جون....نفس مامان و باباشحدیث جون....نفس مامان و باباش، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

پرنسس حدیث

پرنسس تولدت مبارک

1393/2/12 22:34
نویسنده : مامانش
367 بازدید
اشتراک گذاری

تو آمدی و خدا خواست دخترم باشی
و بهترین غزل توی دفترم باشی
تو آمدی که بخندی ، خدا به من خندید
و استخاره زدم ، گفت حدیثم باشی
خدا کند که ببینم عروس گلهایی
خدا کند که تو باغ صنوبرم باشی
خدا کند که پر از عشق پدرت باشی
خدا کند که پر از مهر مادرم باشی
همیشه کاش که یک سمت ،پدرت باشد
تو هم بخندی و در سمت دیگرم باشی
تو آمدی که اگر روزگارمان بد بود
تو دست کوچک باران باورم باشی
بیا که روی لبت باغ یاس می رقصد
بیا گلم که خدا خواست دخترم باشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

خاله سمیرا
24 دی 92 10:13
خاله جونم تولدت مبارک ای جووووووووووووووووونم
مامانش
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان هلیا
24 دی 92 10:19
عزیزم تولدت مبارک الهی صد و بیست ساله شی
مامانش
پاسخ
ممنونم مامان هلیا
فاطیما(مامان ایلیا)
30 دی 92 22:55
وز تولدت ماندگارترین تاریخ میان صفحات تقویم زندگی پر هیاهوی من است، که تا ابد در ذهنم درخشان میماند
فاطیما(مامان ایلیا)
30 دی 92 22:56
یه گل دارم فلفلیه! مثل بهاره اما قلقلیه! دوسش دارم فراوان گل من کنارم بمون تولد تولد تولدت مبارک گل نازم
فاطیما(مامان ایلیا)
30 دی 92 22:57
‘* ‘ .* . ‘ * . ‘ *.' .' *شب .' .' * . ‘ .' * . *' تولدتون * .پر.'" . ; ستاره ‘ ‘ .' ‘ * ‘ .' .* ‘. ‘ .* ‘ .' * .باد.'. *.'* ,
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس حدیث می باشد