حدیث جون....نفس مامان و باباشحدیث جون....نفس مامان و باباش، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

پرنسس حدیث

دخترمـــــــــــــــــــ

1393/2/3 1:45
نویسنده : مامانش
208 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

دخترم:

برای همه خوب باش !آنکه فهمید ؛همیشه کنارت خواهد ماند

...و آنکس که نفهمید ؛روزی دلش برای خوبیهایت تنگ می

شود !!

برایت رویاهایی آرزو میکنم تمام نشدنی


و آرزوهایی پرشور


که از میانشان چندتایی برآورده شود ...


برایت آرزو میکنم که دوست داشته باشی


آنچه را که باید دوست بداری


و فراموش کنی آنچه را که باید فراموش کنی .


برایت شوق آرزو میکنم . آرامش آرزو میکنم .


برایت آرزو میکنم که با آواز پرندگان بیدار شوی


و با خنده ی کودکان .


برایت آرزو میکنم دوام بیاوری


در رکود، بی تفاوتی و ناپاکی روزگار .


بخصوص برایت آرزو میکنم که خودت باشی

.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس حدیث می باشد