حدیث جون....نفس مامان و باباشحدیث جون....نفس مامان و باباش، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

پرنسس حدیث

خدایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا...........

1393/2/31 13:51
نویسنده : مامانش
276 بازدید
اشتراک گذاری

                     
خدایا ، چو غمگین شوم، تو همه چیز منی
و چون محروم گردم، امید و آرزویم تویی
و چون مصیبتی به من رو کند، به در گاه تو زاری کنم
و هر چه از دستِ من رود، پیش تو باقی است
و هرچه تباه شود، به صلاح آوردن آن با توست
و هر چه ناپسند تو باشد، آن را دگرگون می سازی.
پس بر من منت گذار و پیش از رسیدن بلا ، تن درستی ام ده
و پیش از آن که نیاز خواهم، توانگرم فرما
و پیش از آن که گمراه شوم، راه راستم بنما....


امام سجاد (علیه السلام)

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان فاطیما
1 خرداد 93 8:42
خدایا به حق پاکترین بندگانت به حق سجده های طولانی سجادت غنچه های زندگیمون رو برامون حفظ کن و همیشه در پناه خودت سالم و صالح نگهشون دار
مامانش
پاسخ
مامان روژینا
1 خرداد 93 9:53
کسانی که تو پيوندهاي من هستن همه چیزشون خاصه: لبخندهاشون, گریه هاشون , تیپشون , رفتارشون, اخلاقشون, احساساتشون, دوست داشتنشون, اینا مخاطب نبودن که خاص باشن خاص بودن ک مخاطب شدن..."تقدیم به تو دوست خوبم"
مامانش
پاسخ
مامان بهار
8 خرداد 93 22:26
نازی.رنگای پاستیلی بهش خیلی میاد.آخه ماشالله سفید هست. بزرک شدیا دخملی
مامانش
پاسخ
سلام بهار جون
سمیه
10 خرداد 93 1:15
سلام عزیزم.خدا حفظش کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس حدیث می باشد