حدیث جون....نفس مامان و باباشحدیث جون....نفس مامان و باباش، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

پرنسس حدیث

السلام علیک یا سام النبی و یا لام النبی

1393/4/10 10:38
نویسنده : مامانش
627 بازدید
اشتراک گذاری

در شعاع ۱۸ کیلومتری شهر سمنان به طرف شمالشرق و به فاصله ۲۷ کیلومتری و در ارتفاع ۲۴۵۰ متری از سطح دریا مقبره دو پیغمبر به نام سام النبی و لام النبی از نوادگان حضرت نوح پیغمبر وجود دارد که از زمان های قدیم محل زیارتگاه مردم قهرمان و شهید پرور شهرستان سمنان و شهرستان های همجوار و دیگر استان های کشور بوده است که با توجه به کوهستانی بودن منطقه و در دسترس نبودن جاده مناسب زائران مخصوص خود را داشته است با توجه به کراماتی که از قدیم از این دو بزرگوار نقل شده باعث شده که مردم زیادی از مناطق مختلف کشور و حتی خارج از کشور به این مکان مقدس تشریف فرما شده و از فضای معنوی این مکان مقدس استفاده نمایند.

واین هم عاقبت کلی راه روی....

پ.ن:سفر به استانه مبارکه پیغمبران مورخ 1393/04/06

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان دینا
10 تیر 93 11:12
زیارت قبول خانومی به ما هم سر بزن
مامان فاطیما
11 تیر 93 8:56
سلام عزیزم زیارتت قبول پرنسس ناز و خوشکلم وای که چقد به دل میشینه اون عکست که کنار ضریح گرفتی
مامانش
پاسخ
مامان فاطیما
11 تیر 93 8:58
مامانش شاید باورت نشه الان نیم ساعت طول کشیده تا این دو تا کامنت رو بزارم! آخر سر رفتم تو تکست تایپ کردم اومدم اینجا دارم کپی میکنم! نمیدونم مشکل از سیستم منه یا نه! اما فقط تو وبلاگ حدیث این مشکل رو دارم باید همینکه صفحه اش رو باز میکنم سریع بیام تو قسمت نظرات وگرنه میمونه رو صفحه و باز نمیشه!
مامانش
پاسخ
مامانش بررسی میکنه
مامان فاطیما
11 تیر 93 9:01
اونجا خیلی گرم بود؟ ما پارسال رفتیم پزیده شدیم این همه راه رفتیم فقط یه ساعت موندیم برگشتیم سمت شهر یه جا دیگه نهار خوردیم!
مامانش
پاسخ
خنک بود عالی جای شما خالی
مامان فاطیما
11 تیر 93 9:02
منم ایلیا رو که میبرم بیرون شلوار پاش میکنم همه میگن گرم شلوارک پاش کن اما من میترسم بیفته و کار دست خودش بده و پاهاش رو زخمی کنه
مامانش
پاسخ
دقیقا مثل من
مامان غزل جون
12 تیر 93 1:36
زیارت قبول حدیث قشنگم
خاله سمیراجون
13 تیر 93 9:38
سلام خاله جونم زیارت قبول خیلی خوش گذشت راستی قالب جدید مبااااارک عالی شده عوض نکن خاله جونم
مامان روژینا
16 تیر 93 8:24
زیارت قبول عزیز دلم راستی من اصلا اسم همچین جاهایی رو هم تا حالا نشنیده بودمچه خوب که هم توضیح دادی و هم عکس گذاشتی گلمحدیث خوشگلمو ببوس
مامانش
پاسخ
سلام دوستم در مورد پیغمبران باید بگم عالیه یه جای عرفانی و ساکت و عالی جای شما هم خالی بود حتما اگه روزی سمنان اومدی پیغمبران رو تو لیست گردش ها بذار البته از نوع کوه نوردی البته بگم هاااااااااااا با ماشین هم میشه رفت اما خوب دل می خواد
مامان غزل جون
21 تیر 93 1:18
مامان ميگه با خنده * بخور اين آب و قنده خالی که ميشه شيشه * مامان خوشحالتر ميشه مامان خودش می دونه * اين قد نگير بهونه مامان نذار جدا شم * می خوام همين جا باشم مامان تو رختخوابم * لالا می گه می خوابم می خونه از کتابا * شعرهای شاد و زيبا شيرين و خوش زبونه * برام کتاب می خونه جه خوب و نازنينه * مامان خوب همينه مامان خوشگل و ناز * لالا می گه با آواز مامان چه خوب و شاده * حوصله اش هم زياده با بازی های زيبا * هم بازی می شه با ما آروم و ريزه ريزه * روت آب گرم می ريزه توی حموم يه ساعت * شسته منو با دقت مامان چه زوری داره * لباسو در می آره مامان دست هاش یلنده * دکمه هامو می بنده مامان پيشت می شينه * کارهاش چه دل نشينه دستش که مهربونه * موها مو کرده شونه دوستت داره يه دنيا * قد هزار تا دنيا خيلی منو دوست داره * خنده مو در می آره
مامانش
پاسخ
سلام مرسی شعر قشنگی بود
مامان غزل جون
21 تیر 93 1:19
حدیث جون، خاله جون ، معلومه که روزه خیلی به مامانت فشار آورده که وبلاگتو به روز نمیکنه. مامان گلش، شبها تا سحر وقت داریاااااااااااااااااااا
مامانش
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس حدیث می باشد