حدیث جون....نفس مامان و باباشحدیث جون....نفس مامان و باباش، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

پرنسس حدیث

..............دل آدم.............

1392/10/28 16:11
نویسنده : مامانش
338 بازدید
اشتراک گذاری

دل آدم ...چه گرم می شود گاهی ساده... به یک دلخوشی کوچک...

به یک احوالپرسی ساده...
به یک دلداری کوتاه ...
به یک "تکان سر"...یعنی...تو را می فهمم...

... به یک گوش دادن خالی ...بدون داوری!
به یک همراهی شدن کوچک ...
به حتی یک همراهی کردن ممتد آرام ...
به یک پرسش :"روزگارت چگونه است ؟"

به یک دعوت کوچک به صرف یک فنجان چای !
... به یک وقت گذاشتن برای تو...
به شنیدن یک "من کنارت هستم "...
به یک هدیه ی بی مناسبت ...
به یک" دوستت دارم "بی دلیل ...

به یک غافلگیری:به یک خوشحال کردن کوچک ...
به یک نگاه ...
به یک شاخه گل...
دل آدم گاهی ...چه شاد است ...
به یک فهمیده شدن ...درست !

به لبخند!
به یک سلام !
به یک تعریف، به یک تایید، به یک تبریک ...!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

نیوشا
26 دی 92 12:19
سلام لحظات حضورتان در اینترنت را به پول تبدیل کنید. دوست عزیز شما می توانید با دیدن تبلیغات و خرید سهام در بهترین سایت کسب درآمد ایران و جهان درآمد خوبی داشته باشید.تا به حال 7456 کاربر در این سایت عضو شده و مجموع پرداختی های این سایت به کاربراش 51502000 تومان می باشد.با وارد شدن به این سایت خواهید دید که با مطمئن ترین و بزرگترین سایت کسب درآمد آشنا شده اید. موفق باشید.
مامان بهار،مهرنگار
30 دی 92 0:26
عزیزم روزگارت چگونه است؟ من دوست دارم زیاد .حدیث جونمو یه ماچ آبدار بکون
پرنیان
2 بهمن 92 8:17
چه خانه شاعرانه ای! همیشه شاد و زنده باشی
مامانش
پاسخ
سلام ممنونم
فاطیما(مامان ایلیا)
20 بهمن 92 14:27
عکس رمانتیک پدر و دختر
مامانش
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس حدیث می باشد