حدیث جون....نفس مامان و باباشحدیث جون....نفس مامان و باباش، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

پرنسس حدیث

تولد تولد تولد مبارک ....

1392/10/24 10:31
نویسنده : مامانش
320 بازدید
اشتراک گذاری

.

دخترم یکساله که تو اومدی
که من و به خنده مهمونم کنی
که غمو از دل من برونی و
مرهمم باشی و درمونم کنی
تو بهار عمر می عزیز من
واسه پاییز و زمستون دلم تو چاره ای
شب و روزش دیگه فرقی نداره
تو تموم لحظه هام ستاره ای
دخترم الهی صدساله بشی
منم و خدا و این یه خواهشم
*که تو باشی پیش چشمام تا ابد*
دخترم عزی من
حدیث من
تولدت مباااااااااااارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

خاله سمیرا
23 دی 92 18:18
تمام لحظه های عمرم بدرقه نفس کشیدن توست به دنبال کوچکترین فرصت بودم تا بزرگترین تبریک را نثار قلب مهربانت کنم ورق خوردن برگ سبز دیگری از زندگی ات را تبریک میگویم خاله جونم پیشاپیش تولدتــــــــــــــــــــــــــــــــــ مبارکـــــــــــــــــــــــــ
خاله سمیرا
23 دی 92 18:24
¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨) ………………..? …………………*………………... ?...…………**…………..? ..**……….*….*……..**آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم ….*..*…..*…..*….*..* ……*…..*……….*.....* ……************………. ……..*..lovel…* …..*..lovelovelo…* …*..lovelovelove….* ..*.lovelovelovelove…*…………….*….* .*..lovelovelovelovelo…*………*..lovel….* *..lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.* *.. lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.* .*..lovelovelovelovelove…*..*…lovelovelo…* ..*…lovelovelovelovelove..*…lovelovelo…* …*….lovelovelolovelovelovelovelovelo…* …..*….lovelovelovelovelovelovelov…* ……..*….lovelovelovelovelovelo…* ………..*….lovelovelovelove…* ……………*…lovelovelo….*
خاله سمیرا
23 دی 92 18:27
___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█
مامانی درسا
24 دی 92 2:18
بودن آنهایی که بودنشان رامیخواهم، زمین رازیباترمیکند. "همیشه باش"تولدت مبارک عزیز دل
مامانش
پاسخ
ممنونم مامان درسا
مامانی سارا
24 دی 92 8:10
پرنسس حدیث من چه خوب شدکه به دنیا اومدی و چه خوبتر شد که همه دنیای من شدی...عشق مامانی تولدت هزاران هزار بار مبارک.
مامانش
پاسخ
فدات مامانی جون
مامان روژینا
24 دی 92 11:47
اولین ترنم فرا رسیدن سالروز تولدت را در گوش قاصدکهای عشق و زندگی زمزمه خواهم کرد تا برف زمستانی از شوق حضورت بهار را لمس کند تولدت هزاران مبارک گلمپیش ما بیا
فاطیما(مامان ایلیا)
30 دی 92 22:54
سلام سلام صد تا سلام تولدت مبارک قشنگترین پرنسس دنیا خیلی خیلی زود گذشت یادش بخیر موقعی که تو دل مامانی بودی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس حدیث می باشد